prinsessanella

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Annika - 12 oktober 2011 17:15

Idag har jag upptäckt en ny känsla hos mig.... den är inget rolig och jag tror faktiskt inte att jag känt den innan.... det är bitterhet!

Jag kan inte ens förklara men idag känns det som att vi är ensamma i världen. Och ändå har vi haft en bra dag. Ella har varit på dagis, lekt och mått bra och jag har bara varit där till måltiderna. 

Jag och Jim fann tiden att luncha tillsammans och sedan hann jag till och med fika med en vän... det måste man väl ändå kalla en bra dag. Och ändå..... BLÄ!!

Igår kväll sydde jag en liten midjeväska till henne och idag har jag införskaffat nya pyjamasar så att jag ska kunna sy till små fickor för pumpen men när jag glad i hågen berättade om dem så frågade hon bara vad vi skulle få till middag.... undra om hon får lite för mycket grejer hela tiden?!

Jag blev sur och packade ner pyjamasarna i påsen igen men då blev hon förstås jätteledsen. Får man säga j*la unge? Om inte så säger jag det i alla fall. Inga pluspoäng till den här mamman idag!

Nu ska vi i alla fall få i oss lite middag och sen är det dags för barngympa. Ella är på gott humör och förmodligen ovetandes om min sinnesstämning. Tur är väl det!


 
 
 
 
 

Antal kommentarer: 2

 
 

2011-10-15 10:12:44 - Pernilla

Älskade vän, man måste få ha BLÄ dagar och inte ha dåligt samvete för det!!! PUSS! (inlove)
 
 

2011-10-24 00:02:30

(heart)

Presentation


PrinsessanElla
har nu hunnit bli en sjuåring som debuterade i Diabetes Typ1 i augusti 2011. Den här bloggen handlar om vårt liv efter att det ställts på ända.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards